.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری خبر داد :
آغاز معاینه فنی از جایگاه‌های سی ان جی در ساری
شمال نیوز : احمد گوران از بکارگیری خودرو‌های ثبت تخلف سیار در شهر ساری خبر دادو افزود: ۵ دستگاه ثبت تخلف سیار با همکاری پلیس راهور آماده شده است تا پلیس با آرامش بیشتر بتواند با تخلفات برخورد کرده و بتواند بخشی از مشکلات ترافیکی دامن‌گیر شده را رفع کند.....
آغاز معاینه فنی از جایگاه‌های سی ان جی در ساری

شمال نیوز : مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری از معاینه فنی جایگاه‌های پمپ CNG در ساری خبر داد.

 به گزارش شمال نیوز ، احمد گوران مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت:معاینه فنی هیدرو استاتیک یا جایگاه‌های پمپ سی ان جی بزودی در ساری راه اندازی می‌شود.

وی از بکارگیری خودرو‌های ثبت تخلف سیار در شهر ساری خبر دادو افزود: ۵ دستگاه ثبت تخلف سیار با همکاری پلیس راهور آماده شده است تا پلیس با آرامش بیشتر بتواند با تخلفات برخورد کرده و بتواند بخشی از مشکلات ترافیکی دامن‌گیر شده را رفع کند.

http://www.shomalnews.com/photo/153439117244853088.jpg

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری گفت: کاهش گره‌های ترافیکی و جلوگیری از رانندگی راننده گان پر خطر از مزایای این طرح است.

گوران با بیان اینکه مشکلات ترافیکی برای مردم آزاردهنده است، افزود: افزایش ایمنی رانندگان و عابران، ایجاد نظم در عبور و مرور و تغییر در چهره شهر، کاهش اثرات روحی و روانی، افزایش آگاهی از رفتار‌های خطرزا و پای‌بندی به قوانین و مقررات ازجمله مواردی است که در صورت توجه به مسائل ترافیکی شاهد آن خواهیم بود.

وی گفت: ۲۲ دوربین در سطح شهر نصب شد تا پایان امسال به ۵۰ دوربین افزایش می‌یابد.

نصب دوربین بر روی وسایل نقلیه ۵ شهر مازندران

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهور مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: براساس جلسه شورای ترافیک استان قرار شد ۵ شهر بزرگ استان شامل ساری، قائم شهر، بابل، آمل و تنکابن توسط شهرداری‌ها دوربین بر روی خودرو‌های گشت نامحسوس نصب و راه اندازی شود.

http://www.shomalnews.com/photo/153439117282275285.jpg
وی افزود: هم اکنون خودرو‌های گشت نامحسوس در شهر‌های بابل و ساری مجهز به دوربین ثبت تخلف است و شهر‌های تنکابن و قائم شهر و آمل تا پایان امسال تجهیز به دوربین می‌شوند.

سرهنگ باقری گفت: گشت خودرو‌های دوربین دار با هدف ثبت تخلف خودرو‌های پارک شده راه اندازی شده است.

رئیس پلیس راهور مازندران افزود: در این طرح مامورانراهور از خودرو‌هایی که به صورت دوبله یا در جای خلاف پارک شده باشند، عکس گرفته و اعمال قانون می‌کنند.

وی گفت: در این روش ماموران دیگر به صورت چهره به چهر با راننده متخلف رو به رو نخواهند شد، بلکه با ثبت تصویری تخلف و جریمه خودروی متخلف، مورد را برای مالک خودرو پیامک می‌کنند.

وی افزود: پارک دوبله یکی از مهم‌ترین علت‌های ترافیکدر خیابان‌های شهر‌های مازندران بویژه در ۲ شهر ساری و بابل است.

خبرنگاران دارای اجروقرب الهی هستند

حجت الاسلام علوی معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری در این برنامه با تبریک ایام به خبرنگاران گفت: خداوند متعال در قرآن در بسیاری از آیات سوگند یاد می‌کند که این سوگند به معنای تأکید است. وی افزود:خداوند سوگند یاد می‌کند به عظمت قلم و صاحبان قلم باید قدر بدانند این تاکید خداوند را که قلم دارای ارزش بی‌نظیری است.

http://www.shomalnews.com/photo/153439117263426246.jpg

وی با اظهار اینکه خبرنگاران باید قلم را به‌مانند ناموس و خاک خود بدانید و آن را برای شادی دیگران بر روی کاغذ حرکت ندهند گفت:اگر قلم خالصانه هدفی مثل خدمت داشته باشد آنگاه قلمی راستین است و صاحبان آن دارای اجروقرب الهی هستند.

معاون فرهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک افزود: آنچه شما با قلمی زرین به‌مانند دری می‌نویسید اگر بار سنگینی از دوش مردم جدا کنید و با آن سخن مردم را به مسئولین برسانید، اگر توانستیم و توانستید قلم را درراه خدمت مردم قرار دهید قلم نافذی است که مقبول درگاه خداوند است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.